Gwarancje & zwroty
1. Materiał należy przechowywać w warunkach suchych i przewiewnych po dostawie, chroniąc go przed nagłymi zmianami temperatury. Zaleca się utrzymywanie minimalnej odległości 200 mm między paczkami a podłożem, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty ocynkowane.
2. Nagłe wahania temperatury i wilgotności powietrza mogą prowadzić do kondensacji pary wodnej, co z kolei może skutkować pojawieniem się białych plam korozji.
3. W przypadku transportu samochodowego przewoźnik jest zobowiązany do zabezpieczenia materiału przed wilgocią i uszkodzeniami. Jeśli podczas transportu doszło do zamoczenia i powstania plam, konieczne jest niezwłoczne osuszenie materiału przed składowaniem, szczególnie w przypadku blach ocynkowanych.
4. Blachy pokryte folią ochronną powinny zostać umieszczone na dachu nie później niż miesiąc po zakupie. Po umieszczeniu na dachu konieczne jest usunięcie folii ochronnej.
5. W przypadku długotrwałego przechowywania malowanych blach z folią ochronną, konieczne jest zdjęcie folii oraz przechowywanie ich w suchym i przewiewnym miejscu. W razie zamoczenia blachy należy je natychmiast osuszyć, usunąć folię i oddzielić je od siebie przekładkami, a następnie przechowywać w suchym i przewiewnym pomieszczeniu.
6. Podczas ręcznego załadunku i rozładunku pojedynczych arkuszy blachy malowanej należy zachować szczególną ostrożność. Unikaj przesuwania arkuszy, aby nie uszkodzić powierzchni powłoki. W zależności od długości arkuszy, podczas rozładunku ręcznego należy zadbać o odpowiednią liczbę pracowników, aby uniknąć załamania lub naciągnięcia blachy.
7. Nigdy nie używaj narzędzi generujących efekt termiczny, takich jak szlifierki kątowe, do cięcia pokrytych blach.
8. Ekspozycja produktów pokrytych folią ochronną na działanie promieniowania słonecznego i wilgotność może prowadzić do uszkodzenia powłoki lakierowanej w postaci pęcherzyków na powierzchni, a następnie jej odłuszczenia wraz z folią.
9. Uszkodzenia powierzchni blachy spowodowane wilgocią unieważnią prawo do reklamacji.
1. Okres gwarancji na produkty firmy Matimar-2 Katarzyna Kawczyk z konglomeratu marmurowego wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży,
2. Uprawnienia z tytułu gwarancji, klient (określenie klient -podmiot, który złożył pisemne zamówienie na podstawie, którego zostało wykonane zlecenie) nabywa z chwilą wydania mu produktów oraz podpisania faktury vat pod warunkiem pełnej i terminowej zapłaty za odebrane produkty,
3. Klient przed przyjęciem produktu jest zobowiązany do dokładnego obejrzenia go, zwłaszcza do sprawdzenia pod względem wad mechanicznych które po rozładunku u klienta, nie będą uwzględniane. Uszkodzenie mechaniczne nie jest wadą (przez uszkodzenie mechaniczne rozumie się : połamanie, pęknięcie, wyszczerbienia). Reklamacje będą rozpatrywane tylko i wyłącznie przed zamontowaniem parapetu,
4. W przypadku stwierdzenia wad produktu, Klient wstrzyma się z jego zabudową oraz złoży niezwłocznie reklamację na piśmie. Jeżeli Klient wbudował produkt z wadami, producent nie ponosi kosztów rozbiórki i ponownej zabudowy produktu,
5. W przypadku stwierdzenia wad w trakcie użytkowania produktu, Klient po uprzednim obejrzeniu produktu w miejscu zamontowania, powinien złożyć niezwłocznie reklamację na piśmie do firmy Matimar-2 Katarzyna Kawczyk. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Matimar-2 Katarzyna Kawczyk pisma reklamacyjnego. Termin może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności wykonania dodatkowych ekspertyz,
6. Jeżeli wg. oceny firmy Matimar-2 Katarzyna Kawczyk wada jest możliwa do usunięcia, świadczenie gwarancyjne będzie zrealizowane w drodze naprawy gwarancyjnej,
7. Nie podlegają reklamacji właściwości produktów zgodne z aprobatą techniczną oraz odpowiednimi normami dla wyrobów z konglomeratu marmurowego. Dopuszczalna tolerancja wymiarowa w długości i szerokości wynosi +/- 0,5cm oraz 10% w grubości, różnice w kolorze (po całości jak i części lub smugi), różnorodna kolorystyka poszczególnych kamieni, porowatość powierzchni lub naturalne pęknięcia oraz ubytki w powierzchni nie większe niż 0,1cm x 0,1cm.
8. Gwarancją nie są objęte również wady i uszkodzenia produktów powstałe w wyniku:
• niewłaściwego składowania lub transportu produktów
• niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z przeznaczeniem i właściwościami zakupionego produktu,
• niezgodnego z zasadami sztuki budowlanej montażu zakupionego produktu,
• nieprawidłowej konserwacji lub jej braku,
•klęsk żywiołowych lub innych nieprzewidzianych wypadków losowych.
9. W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy produkt zostanie wymieniony na nowy, wolny od wad w terminie i na zasadach uzgodnionych przez strony lub nastąpi rozwiązanie reklamacji w inny sposób obustronnie uzgodniony. W uzasadnionych przypadkach firma Matimar-2 Katarzyna Kawczyk ma prawo odmówić realizacji zobowiązań gwarancyjnych, w szczególności gdy kupujący wiedział o wadzie w chwili zakupu produktu, gdy wada nie jest istotna lub gdy nie obniża ona wartości i użyteczności wyrobu.
- Gwarancje przedmiotów naszej dystrybucji określone są na stronach poszczególnych producentów.
Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!
Telefon
Godziny otwarcia
Sobota: 6-10
Niedziela: nieczynne